28 mars 2011

Testing, testing

Idag provas majskyckling därhemma
Helgen var skön. Hälften gick ut och åt med jobbet. Jag hämtade hem indisk mat och gav A lite ryggmassage. Oklart om hon blev något bättre av det. Såg på "The Social Network" och sen blev det lördag. Följde med mor och far till sommarstugan, grillning på eftermiddagen (årets första och det var så gott) och sen soffhäng med mamma. Skulle ha träffat min kusin men eftersom han är helt oförmögen att planera blev det inte så.

Åter till majskycklingen. Hälften är allergisk mot fisk. Och då är det lätt att vara överkänslig mot "vanlig" kyckling också. Däremot finns det tydligen personer som kan äta majskyckling utan problem. Jag håller tummarna. Det vore ju trevligt att få utöka receptlistan med lite nytt.

Uppdatering: Det gick så bra. Visserligen kände han att det kliade i halsen när jag stekte kycklingen, men han åt, kände inget och hade inte ont i magen på kvällen heller. Hoppas att det inte blir något som kommer efter idag, annars kan jag kanske få ropa "yay"!
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar