16 juni 2011

Normalt

Tillbaka i hemmet. Så skönt. Det blev några glas vin både den ena och andra dagen. Det är bra det också på något sätt. Idag har jag fått fria tyglar att ta itu med några såna där saker som hänger över mig. Solen skiner dessutom och jag ska lunch med en vän.

Helgen var så super...sommartävlingar på ridklubben...ryttarfest...ridning på stora A och så bara Hälften och jag på söndagen. Nu har tyvärr stora A flyttat till ett annat stall och förutom att hjälpa hans ägare ibland så anar jag att jag inte kommer att rida honom så mycket mer. Tråkigt. Kan i alla fall trösta mig med att han är stor som en elefant och jag känner mig liten som en mygga bredvid honom, så det var kanske inte den lämpligaste matchningen.

Idag fyller mamma år. Grattis grattis grattis! Det blir inget firande idag.... men i helgen så. Och så vet jag att en överraskning väntar. Själv måste jag nog ut och köpa en present.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar