21 september 2011

Det här med att flytta

Att flytta. Det känns ganska mycket mer relevant nu än för några veckor sen. (Se tidigare inlägg.) Jag hanterar inte förändringar på ett särskilt positivt sätt, så det här tar ett tag att förbereda. Ni vet, hitta sitt värde, komma överens med tanken, bli vän med allt det nya. Även om det bara är tankar.

Inser när vi pratar om det Hälften och jag att jag trivs så bra här. Jag har liksom hittat en fin balans. Vänner, hästar och allt möjligt. Men bli vän med nya tankar var det ja.Stockholm vore kanske inte fel, vi har ju familj där också.

Om jag inte sagt det förut, så är jag oerhört tacksam för er som finns där. Varje dag, varje vecka. Ni som peppar och ger stöd fastän ni har sjuka barn, trassligt på jobbet och allmänt mycket. Till alla mina vänner, nära som långt bort, tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar