08 december 2011

Önskelistan

Har önskat mig en del mjuka klappar. Kanske osmart, vem vet. Kommer på fler grejer men tänker att kanske Hälften gör en insats. Fast vi har kanske sagt att vi inte skulle ge varandra något? Om jag ger honom biljetten till Springsteen i juli nästa år räknas det? Eller det kanske det inte gör när han är ungefär hälften så intresserad som jag är. Jag tänker liksom att det är en sån där en gång i livet-grej. Är förkyld nu, halsont deluxe och orkar inte tänka på särskilt mycket. Har en kollega som säljer ett hus, det är så fint renoverat att jag vill köpa på en gång, men det går ju inte. Vi vet ju inte vart vi ska bo. 

Skulle vilja ha ett jobb som är bra för karriären. Oklart ännu i vilken riktning jag ska gå för att åstadkomma det. Tips mottages tacksamt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar