20 december 2011

Specs

Nya glasögon. Tror jag gillar dom. Gillar inte att jag är yr hela tiden, eller mer lite nu och då. Fick en rejäl yrsel i bilen på väg hem och övervägde att stanna vid sidan av vägen. Börjar bli illa och det känns inte ens som blodtrycksfall. Hursom hade jag avslutningsmöte med chefen idag. Det kändes bra. Vi har en bra relation nu, långt bättre än från början. Och när jag väl kom hem stod Hälften och dammsög. Där slutade hans insats, men hjälp vad skönt det var. Nu blir det dock sen middag för vi var ju tvungna att grunda med  den lilla julskinka jag ugnsbakade (!) och griljerade igår. Mums. Hur den ska räcka till och kanske efter jul är en gåta. Men som en bonus för att det tog en evighet med julskinkan igår så sov jag inte lika oroligt inatt. Drömde en hel massa, men var ändå mer utvilad än tidigare. 


Hälften borde förresten få en liten julklapp. Vad ger man till sin kille som redan har allt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar