27 februari 2012

Veckogrejs

Hej!
 
Hade tänkt komma med ett rätt bittert inlägg med sådan vill jag ju inte vara så jag skriver som det är. Har en rätt bra dag på nya jobbet. Kroppen ville inte kliva upp halv sex och jag fick en smärre chock av kylan när jag bar ut alla mina grejer för den här veckan till bilen. Onekligen har jag för mycket kläder med mig, men man vet aldrig, jag är ju rätt klantig, så man måste alltid ha med sig lite extra.
 
Helgen svepte förbi fort. Landade hemma i soffan på fredagseftermiddagen och det var lycka på jorden. Hälften tvingade med mig och handlade men kompenserade med att laga god mat och slå ut halva vinflaskan på golvet. Säkert planerat eftersom vi ändå köpte fel vin.
 
Kollade in sommarstugan och fick fika av mappa på lördagen och så kom den hemska söndagen med fint väder och Hälften ville inte göra nåt så efter att jag surat (läs: somnat bakom ryggen på honom i soffan) tvingade jag med honom och handlade mat. Sedan drack vi kaffedrink, åt lyxmat och så lärde han mig spela motocross-spel på Playstation. Skoj skoj. Önskar vi hade hunnit med att spela mer, men nu har jag nåt att se fram emot till en annan lat söndag.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar