31 maj 2012

Igår, idag, imorgon

Vaknade imorse och kollade på bilden på mig och min förra häst som hänger på väggen. Vill gärna göra om bilden, få den förstorad och i bättre kvalitet. Så jag började morgonen med att leta upp originalen. Hittade massor med bilder på mig och fina M (mer fotogenique får man leta efter) och en massa annat. Tänk vad tiden går. 

Så gårdagens deadline är framflyttad. Främst för att en projektkatastrof modell större inträffade igår. Jag och närmaste kollegan har rensat våra almanackor för detta haveri i några dagar framåt. 

Och imorgon. Orkar inte ens längta längre. Är alldeles för trött. Ikväll väntar väldigt långt möte på ridklubben om ditt och datt och sen är det nog fredag på en gång. Mitt i all trötthet märker jag att jag ler när jag skriver om huset, så tröttheten har kanske inte ersatt längtan fullständigt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar