12 augusti 2012

Aldrig mer nelly.se

Beställde lite kläder inför minisemestern. En klänning, en bikini och lite annat. Leveranstiden skulle vara lite längre än vanligt, men de hade 10 dagar så jag tänkte att det var lugnt. Sen dök ingen leveransinfo upp. Eller jo, samma dag jag mailade och frågade. Och sen dök inget paket upp. Eller jo, 12 dagar efter jag mailat och frågat. 14 dagar efter jag beställt. Så jag skickade tillbaka hälften, bland annat klänningen. Nu fick jag returmail där de menar att de inte fått tillbaka klänningen. WTF?!! Fy för nelly.se. Aldrig mer säger jag bara. Vilket krångel. Och inte går det att ringa för att fråga dem heller, nä maila ska man göra och "det är sådant tryck på kundtjänst" att svar kan man få tidigast efter 48h. Inte så konstigt med tanke på hur mycket fel de gör....

Annars är det bra. Är i Dalarna hos lillasyster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar