16 november 2012

Åkej

Nu ska jag inte överdriva. Gårdagens konferens var helt okej, mycket tack vare bästa tjejen R som gjorde den fantastiskt rolig. Sen shoppades det lite, ja inte jag alltså för på mitt konto ekar det tomt, det hela toppades med att L & J bjöd på middag. Underbart!

Har aningens dåligt samvete eftersom jag hoppade av en konferens på hemmaplan till förmån för Stockholm men fick veta när det var för sent att den ersättare jag fixat också ställt in. Känns så tråkigt. Jag kan ju tycka att det vore schysst att meddela att man inte åker längre i förväg än när jag skickat sms och önskat lycka till under dagen på förmiddagen samma dag som konferensen äger rum.

Nu ska jag vara hundvakt och göra en presentation inför jobbets strategidagar, vänta på Hälften och sen blir det Stockholmslugn med familjen på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar