02 april 2013

Märkligt och bra

Var ju ett tag sen. Det kan vi väl tolka som positivt eftersom jag bara gnäller ändå. Skämt åsido. Jag vill ha mer ledigt. Påsken var fin och solen sken och jag var som vanligt förkyld och hängig, men just därför vill jag bara ha mer. 

Ska vi ta mina vanliga ramblings så funderar jag över nästa steg. Jobb, liv och alles. Kanske mest ekonomi eftersom den inte är så himla rolig nu. Hoppas det är en kort period bara. Om någon vecka ska vi åka Ålands-färja med en kompis och det ska bli kul att göra något annat. Äta god mat och dricka en drink och komma ifrån lite. Tills dess ska jag sätta upp lite nya mål med jobbet och umgås med min mormor som förlorade sin bästa vän i söndags, ibland går det fort med de gamla. 

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar