08 november 2010

Up and away

Sitter hemma i soffan och försöker ladda för att packa ner de sista grejerna inför arbetsveckan utomlands. Fyra hotellnätter, två hotell. Har en onödigt stor väska men vem vet vad jag hittar i shoppingväg där. När jag kommer hem blir det lite fest, utgång med tjejerna och jag längtar. Det är länge sig jag drack drinkar och dansade nu och jag är lite osäker på om jag orkar vara vaken till mitt i natten. Håller tummarna för att veckan ska gå fort och jag är hemma igen. Nedräkningen har börjat och jag har inte ens åkt hemifrån än . :P

Pepp pepp
!

2 kommentarer:

  1. Kul! Ska du till något bra shoppingställe?

    SvaraRadera
  2. Inte direkt,jag ska till Bryssel som vanligt. Har några favoritaffärer där, men det är inte något mecka för übershopping och tur är väl det. ;)

    SvaraRadera