04 januari 2011

2011.se

Den roligaste boken jag läste 2010 fick jag av familjen i julklapp. Den heter 90-talet.se: eller vem fan komponerade modemljudet? och den befäster saker som gjort oss åttiotalister till de vi är.

Läs mer om boken här eller beställ den direkt här

För att informera er trodde jag liksom andra i min generation (jag var visst inte ensam om det) att Sverige var en stor nation när det gällde lagsport, jag menar VM-brons -94, det såg ju så lätt ut.

Idag är det 2011(.se) och jag har haft en otäckt bra dag på jobbet. Haft är precis rätt, för nu ska jag hem, byta om och åka till stallet. Sista dagen på ridlägret och jag har en grym träningsvärk. BTW... den 30e är det hopptävling....

2 kommentarer:

  1. Den blev jag sugen på, jag som älskar generationsgeneraliseringar!

    SvaraRadera
  2. Mycket rolig bok i min mening. Jag fnissade mig igenom hela.

    SvaraRadera