13 januari 2011

jAg Rä trÖtT

Träningspass igår med bästa kollegan. Grymt kul och vi blev båda väldigt pepp. Idag har jag ont i bröstmusklerna = träna mera. Jag hade hoppats att träningen skulle göra mig piggare, men det blev precis tvärtom. Nu har varken jag eller H sovit ordentligt på en vecka. Exakt alla nätter som han haft jour har jag sovit dåligt och han har dessutom varit ute och jobbat de flesta av dem. Nu har jag svårt att få ögonen att fokusera på skärmen och jag undrar om kroppen bryter ihop fullständigt om jag tar mig an ridlektionen ikväll.

För att väga upp för all trötthet blir jag ju väldigt glad för det jag hunnit med i veckan... lunch med före detta-kollegan i måndags, förmiddagsfika med L i tisdags och så lite skoj inplanerat. Bland annat ska jag och A gå på premiären på "Love and other drugs" nästa vecka. Och så blir det kanske kanske tjejkväll i februari. Hoppas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar