04 november 2011

Åh vilken bra fredag det är!

Jag har hittat ett jobb jag faktiskt vill ha! Det enda orosmolnet är det geografiska läget, men det tror jag att jag kan komma över. Och Hälften tog min bil till jobbet för att laga och tvätta den. I utbyte ska jag åka till systembolaget. Det är inte så kul, men lagar han bilen kan jag ställa upp på mycket.

Ikväll är det middag hos vänner med nytt hus. Ska bli skoj. Hälften och jag är dock överens om att det ska bli tidigt i säng, så man kan undra hur detta kommer att gå. Jag måste också köpa något till paret som bjuder eftersom det är helghelg och så, men det känns risky att köpa vin för jag är inte så säker på att de uppskattar't.

Något halloween-igt kanske? Får se hur inspirerad jag känner mig när jag åker ut till "hell". Stora köpmarknader på fredag, inte så trevligt.

Och som grädde på moset... tar jag det igen... jag ska rida ut i december. Blir alldeles glad bara jag tänker på det.

Helt plötsligt känns livet mycket enklare. Gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar