03 november 2011

ja tänka sig

Planeringsdag på jobbet. Inte för att jag har något att planera. Den här veckan har varit bra. Förutom idag då. Det kanske känns så här när man blivit körd i en tvättmaskin?
Jag har fikat med den som ger mig störst perspektiv på livet. Pussats med den som ger mig mest stöd och jobbat med en fin kollega. Imorgon ska vi på middag och på lördag är det hopptävling, fast jag ska inte tävla själv. Och så har jag tränat litegrann. Samt hittat en klänning att ha på julfesten utomlands.

Över julen ska jag hyra den finaste hästen i stallet och även om Hälften muttrar om att jag kommer att hamna på sjukhus tror jag att det kommer att gå bra.

Nu ska jag bita ihop och försöka sluta känna mig som en trasa och ha ett väldigt trist möte efter lunch. De avlöser varandra just nu,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar