17 november 2011

Nu har jag börjat det fantastiskt roliga med allt vad det innebär att städa ur mitt kontor. Det är långt kvar tills sista dagen, men jag kommer inte vara här så mycket så det är liksom lika bra att börja. Har gjort hälften, så det passar väl bra att bryta där.

Förstår fortfarande inte varför vi (Hälften) inte kan sova på nätterna. Jag sover som en stock förutom när jag säger konstiga saker till honom i sömnen. Inatt minns jag exempelvis att jag tydligt och klart sa till honom "Nej!", men han låg ju bara där på sin sida och kunde inte sova.

Ikväll är det ridning igen, dubbelpass och jag känner mig ovanligt peppad även om jag vet att jag kommer att ha en träningsvärk som inte är nådig imorgon. Och tänk på lördag sedan, ojoj, då kan det bli svårt att röra sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar