22 december 2011

Stämplat ut

Jobbat mycket. Ätit dåligt. Och har inte shoppat en endaste pryl. Inte alls enligt planen. Bilen ser fortfarande ut som en igloo. Har hört att några vänner kanske blir av med jobbet. Varit hormonell och gråtmild. Kommer inte på någon middagsmat. Ska städa litegrann. Tvätta litegrann. Fortsätta äta dåligt och vara pms:ig. Because I'm worth it och nu är det strax jul och jag är ledig, åtminstone lite. Snart är det söndag och då är pållen i klubbstallet min och vips så är julen över och vi ska "fira" nyår. Får jag inte panikångest på det här gör jag det bra. Eller är det pms kanske. 

Ingen vet någonting men jag har blivit peppad idag. Och om det gick skulle jag tipsa er om att se "polarguiden" på svt play, men jag har sett att de tagit bort den dokumentären. Kanske har jag tipsat förut, orkar inte kolla, men den är bra. 

Kram på er. Och ha en trevlig kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar