02 januari 2012

Och ett gott nytt till er alla

Hemma igen, eller åtminstone på jobbet. Tänk vad mycket som kan hända på ett år.
2011 var turbulent och 2012 kommer att pröva förändringsnerven.

Hursom firade vi nyår med Stockholmsfamiljen och barnen var glada, de vuxna trötta och hundarna mest förvirrade. Det var skönt att landa i soffan med hemmagjord pizza igår kväll och det var rätt trivsamt att ta bilen till jobbet idag. Under hösten har jag verkligen lärt mig vilka mina vänner är, apropå ingenting. Det är motsägelsefullt att jag inte vill att folk ska fråga om hur det går för mig, men att jag ändå vill att mina vänner ska bry sig, men det måste väl gå att konstatera att när man inte har tid att ses eller svara på sms och aldrig ringer, då är relationen på väg att rinna ut i sanden. Och det är ju jättetrist för jag "skaffar" mig inte nya vänner i en handvändning direkt.

Är tacksam för de som är kvar och lovar er att det kommer att hända grejer under våren!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar