07 februari 2012

Inspiration

Hur var det nu med frekvensen? Nåja.

Det gick väldigt smidigt att sluta. Kanske för att jag mått dåligt på hemmaplan. Fick en oväntad present från en fin kollega och då var jag tvungen att fälla en tår. De andra var lite mer ledsna än mig, men jag har ju gjort ifrån mig mitt hemma. 

Har hunnit med en hel dag med semester och då blev ingenting som det var tänkt eftersom Hälften blev sjuk. Men det kommer lite nyheter om den dagen längre fram...

Helgen var helt underbar. A&A kom över i alla minusgraderna i fredags och vi drack bubbel och åt räkmackor och hade äkta fredagsmys.Hälften tog med mig till inredningsbutiker i lördags och sedan bjöd vi bästa kompisen som var helt knäckt av jobbet på middag på kvällen och på söndagen, ja då hände det. Hopptävling. Fram till hinder nummer 5 kände jag mig som en vinnare, men pållen, ja hon tyckte hinder nummer 5 var väldigt läskigt.... därför blev vi uteslutna. Men mamma och pappa och Hälften var där och det var jättekul. På eftermiddagen blev jag och många andra peppade av Maria Gretzer. Och så avslutades helgen med soppa som mamma gjort och semlor som mormor bakat och fixat åt oss.

Mår rätt bra alltså. Förutom en förkylning.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar