02 februari 2012

Så mycket för vila...

Vad bra det blev i tisdags. Nu kan jag lämna med ett leende på läpparna. Maten blev urgod, sangrian likaså. Alla hade tagit min "festinbjudan" på allvar och vi hade gissningstävling med hjälp av spotify, Hälften kom och hämtade mig och jag somnade på en gång för en gångs skull väl hemma. Fick också en fin present och ett "tal" från mina kollegor.

Igår softade jag lite hemma, red på Mirang och åt onyttigt på stan med Hälften. Sedan träffade jag bästa A och drack varm choklad och så pratade vi av oss allt vi kunde eftersom vi inte setts sedan i november. Passade på att bjuda hem dom, A&A, och de tackade ja. Så imorgon kväll ska vi äta goda mackor, dricka mousserande och ha det bra.

Idag bjuder jobbet på tårta. Jag ska gå ut med chefens hund på lunchen och imorgon är det sista dagen. Lämnar ifrån mig mobiltelefonen idag (en kollega vill att jag ska lära henne använda den innan jag slutar), datorn imorgon och så måste jag hitta passeringskortet och nyckeln hit också för det ska ju också åter. Dessutom vill K bjuda mig på lunch imorgon. Ska bli roligt.

Tänk att man ska behöva bryta ihop för att få det väldigt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar