22 maj 2012

Relax don't do it

Det är fint väder och väldigt varmt. Jag har varit på möte i en större stad och kört dit och tillbaka. Nu ligger jag på sängen och är så ofantligt megatrött. Borde gå på promenad. Borde åka och handla. Det senare är absolut jätteviktigt men åker jag nu kommer jag få med mig en del sådant jag inte ska äta, sötsuget är massivt.

Funderar på att åka till Hälften som är hos sin pappa men han kapar ved och det är ungefär 6 mil dit enkel resa. Tror inte jag klarar fler mil i bilen just nu. Kollegan A bjöd med mig på logdans ikväll och jag är glad att jag hade vett nog att tacka nej för det skulle nog mest kännas plågsamt just nu.

Det var det om det. 

Om man ska måla på sån där väv, visst måste det räcka med grund och så den färg som jag ska ha? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar