18 maj 2012

Så där ibland

Kan det kännas konstigt och övermäktigt. Igår var vi och besökte huset. Vårt hus. Helt sjukt. Vi har snart ett relativt stort hus och allt känns nytt och konstigt. Jag får de mest otroliga bevisen på hur jag inte hanterar förändringar bra.  Huset är åtminstone fantastiskt fint och snart handlar det bara om att göra sig hemmastadd i en ny stad. Försöka hitta nya vänner och landa i mig själv igen. 

Vän M hade dop igår, jag hoppas ni fick en fin dag?! Tänkte på er när jag åkte hemöver i regnet. Snart kan ni komma och hälsa på hos oss. 

Ja jo det var nog det. Min katt är sjuk och snart ska han få somna, ännu en förändring men det känns bara bra. Ingen ska behöva lida i onödan. 

Nu ska jag fortsätta arbetet med att försöka smälta det här med huset. Och flytten. Och hitta nya vänner. Och allt det andra som känns helt helt övermäktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar