24 augusti 2012

It's my birthday

Den sista på 20-talet som en av mina kollegor deklarerade efter smörgåstårtan och Ja må hon leva i kör levererats. Hälften har köpt en jättefin möbel i present som inte dyker upp förrän nästa vecka men ändå, det kommer bli toppen. Imorgon vankas det kräftskiva (lightversionen) med vänner från förr (stadsbor...) och nya här i "byn". Skoj ska det bli även om massor med saker inte är inhandlade än och jag inte bakat vare sig paj eller tårta ännu. Firandet lär ju bli lugnt idag eftersom familjen kommer och firar på måndag så jag hinner nog försöka se till att åtminstone delar av hemmet inte ser ut som ett äkta bombnedslag tills imorgon. Oklart med allt det andra men jag har lovat mig själv att inte stressa. Det blir bra oavsett. 

Nä. En liten stund till här. Sen ska det sista inhandlas och jag ska hem och dricka bubbel! Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar