12 september 2012

Det nya svarta när det gäller förkylningar

Happ, så nu är vi sjuka igen. Det tog ungefär 10 dagar innan det bröt ut och det tack vare vistelse i 30 graders värme för mig och bastu för Hälften. Jag kan tycka att det är lite skönt att det brutit ut, då är ju förkylningen på väg att försvinna. Det tråkiga är de där 10 dagarna med att må halvkasst och inte kunna träna innan jag blir liggande i soffan. Inte nog med att allt är segt, kroppen tappar fokus också. Nu är jag gnällig igen, men det känns ju på jeansen kan jag säga. Ikväll ska jag laga till lite fajitas och så packa resväskan. Ännu en helg på resande fot väntar. Sundsvall och Åbo. Inte den ultimata kombinationen just nu, speciellt med Finlandsfärja både fredag och lördag, men det finns ju böcker och öronproppar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar