05 november 2012

Ta sig an veckan

Måndag igen. Har haft en finfin helg. Hälftens kompis dök upp i fredags (som planerat) och de hade troligen jätteskoj. På lördagen var det festmiddag och fina J passade utmärkt som pirat. Själv var jag någon form av "prinsessa" från arabvärlden i väldigt rosa outfit. Inga bildbevis på detta just, eftersom jag troligen får graviditetsfrågor då men för att vara tydlig, nej, jag är inte gravid, bara tjock. Finaste lillasyster kom också utklädd och stannande tills igår och det var skönt att få rå om en stund faktiskt. 

Imorgon ska jag på tjänsteresa och fastän jag sett fram emot den tar det emot nu. Vill inte. Men ställer jag in innebär det bara att jag måste åka någon annanstans så det är bara att bita i det sura och åka. Många timmar på tåget blir det och jag är ju inte någon överdriven fantast när det gäller tåg. 

Gällande hemmet behövs det både möbler och konst. Snart får vi väl börja bygga våra egna möbler av sådant vi hittar i stallen hos våra föräldrar och börja måla våra egna konstverk... det finns ingen budget för sådant jag vill ha... 

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar