01 februari 2013

Att vara jag på riktigt

Oj vad det går lång tid mellan gångerna. Ibland är avvägningen svår. Skriva allt eller inget. Och helt ärligt, just nu händer inte så mycket. Njurröntgen är gjord, jag väntar på svaret. Jag är fortfarande lite vinterdeppig men har kommit igång med träningen och ser ljuset i tunneln. Allt som allt är det mesta i ordning.

Jag hade avstämning med sömnterapeuten igår. Det kändes nästan som om det var lite tråkigt. Jag har ju fått ordning på sömnen och vet hur jag ska göra om det börjar kännas konstigt. Annars kunde vi konstatera att jag jobbar på med mig själv och att det får ta den tid det tar. Jag mår mycket bättre i alla fall och det är väl det enda som räknas egentligen. En dag i taget. 

Det positiva med att analysera mig med mina egna ögon är att jag öppnar mig för vad jag känner. Att inte "fejka" en massa känslor för att ärlighet inte är bekvämt. Det är som en helt ny värld. Det kan låta simpelt, men inte för mig.

Mitt horoskop sa idag att jag är besviken över att en massa saker inte blir av. Det stämmer. Men besvikelsen går över fort för allt som inte sker just nu enligt plan bokas om och så får jag se fram emot det igen. 

Ha en fin helg! Vi hörs snart (hoppas jag)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar