18 februari 2013

What's your number?

Efter en uppdatering till något som heter Jelly Bean verkar min mobil ha lite fuffens för sig. Efter att ha strulat en massa med mina kontakter och synkning och sånt där bestämde jag mig för att bita i det sura. Nästan exakt ett år efter att jag matat in ett hundratal kontakter i molnet för att jag var rädd att jag skulle glömma gamla jobbkontakter har jag nu gått igenom, rensat, sammanfogat (jo det heter så) och ordnat mina kontakter. Antalet gick snabbt från 859 till 298 stycken. Antagligen skulle jag kunna minska ner detta antal med sisådär hälften. Men vi ska ju inte ta i alldeles för mycket i onödan. Exempelvis gjorde det lite för ont i hjärtat att ta bort farmors nummer. Även om det är flera år sedan hon gick bort och numret troligen tillhör någon annan nu. 

Vissa saker tar lite längre tid än andra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar