30 augusti 2012

Packa resväskan eller bada badkar

Hur gör man? När man ska välja? De senaste dagarna har jag mått dåligt. Varit febrig på eftermiddagen och hängig i allmänhet. Det börjar bli kallt och det har regnat en del. Så jag drömmer mig bort. Vi hade tänkt resa i december. Men så insåg vi att om vi gör det blir det kanske inget badkar. Ett lätt val för många kanske, men inte för mig. Jag behöver lite sol och värme för att må bra och under mina två veckors semester flyttade vi och så regnade det konstant. Å andra sidan åker jag på jobbresa nästa vecka och jag borde få lite sol där. Men då är ju inte Hälften med. Beslut beslut och ekonomi. Suck.

Det blev tårta till mina föräldrar i måndags och en ny postlåda fick jag av familjen. Tänk så fint det kommer bli utanför huset. Speciellt om ett år eller två då vi målat. 

What else. Inte så mycket. Massor att göra på jobbet och jag är så glad över att ha landat lite i allt som varit nytt, vänner och vardagen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar